Barbecue veroorzaakt brand

387

IMG_9453 (Medium)UITGEEST – De vrijwillige brandweer van Uitgeest werden zaterdagmiddag omstreeks kwart over 1 gealarmeerd voor een brand aan de Middelweg in Uitgeest. Ook de ladderwagen van brandweer Heemskerk werd gealarmeerd.
 
Ter plaatse had de hitte van een barbecue ervoor gezorgd dat er een plank van de schuur vlam had gevat. De bewoners waarschuwden de brandweer. Door snel optreden door buurtbewoners met brandblussers en de brandweer kon erger worden voorkomen. Even was er explosiegevaar omdat er in de schuur ook een gasfles stond. Een gedeelte van het schuurtje moest gesloopt worden om de brand goed te kunnen bestrijden.
 


 

Reacties

Reacties