Fotolijstje veroorzaakt brand in woning

375

IMG_7859 (Medium)UITGEEST – De brandweer van Uitgeest & Heemskerk werden vrijdagmiddag omstreeks 5 voor half 4 gealarmeerd voor een binnenbrand in een woning aan de Hogeweg in Uitgeest.
 
Ter plaatse was een fotolijstje dat op een oude gaskachel stond omgevallen. Deze had hierdoor vlam gevat. De brand was snel onder controle. De bewoonster had tijdens de brand rook ingeademd en werd in afwachting van de ambulance opgevangen in het nabijgelegen Geesterheem.
 
Ambulancepersoneel hebben de bewoonster nagekeken maar deze hoefde niet mee naar het ziekenhuis. De brandweer heeft de woning geventileerd. De woning heeft door de brand veel rookschade opgelopen.
 
Stichting Salvage is ter plaatse gekomen om eerste ondersteuning te bieden.
 

Reacties

Reacties